• 1. Uzupełnij formularz i spakuj produkty

    Masz możliwość dokonania zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

    Pobierz i wypełnij formularz odstąpienia od umowy.

    Następnie dołącz ten formularz do przesyłki ze zwracanymi produktami. Przed wysłaniem upewnij się, że wszystkie dane zostały podane poprawnie.

    Bardzo prosimy o staranne zabezpieczenie i odpowiednie zapakowanie przesyłki przed wysłaniem jej z powrotem do nas.

  • 2. Wyślij paczkę

    Prosimy o przesłanie przesyłki z zwracanym towarem na adres:

    Comfybe.pl
    Jana Kazimierza 46/LU1
    01-248 Warszawa
    tel.: 790 594 854
    email: kontakt@comfybe.pl

    Należy pamiętać, że nie akceptujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Kupujący ponosi koszt odesłania zwracanego towaru.

    Po otrzymaniu przesyłki, otrzymasz od nas powiadomienie drogą mailową.

  • 3. Poczekaj na zwrot środków

    Zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 14 dni od momentu, gdy produkt zostanie odebrany.

    Zwrot kosztów transakcji zostanie zrealizowany za pośrednictwem przelewu bankowego na numer konta, z którego dokonano płatności za zamówienie.

  • 1. Uzupełnij formularz i wyślij email

    Uzupełnij formularz reklamacji i załącz skan do wiadomości email. Dołącz również zdjęcia reklamowanego produktu.

    Wyślij email na adres: reklamacje@comfybe.pl

  • 2. Poczekaj na odpowiedź

    Po rozpatrzeniu Twojej reklamacji skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonicznie.

    Wspólnie ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie, które może obejmować zwrot towaru lub wymianę na inny produkt.

Informacje na temat polityki zwrotów i reklamacji znajdziesz w regulaminie (paragraf 9 i 10).